Преса про фестиваль

ГоловнаVI ТМКТФ → Преса про фестиваль

За рекламу вітчизняних краєвидів взялися Трускавецький кінофестиваль «Корона Карпат» та Держкіно України

 

За рекламу вітчизняних краєвидів взялися Трускавецький кінофестиваль «Корона Карпат» та  Держкіно України

В один із днів роботи Трускавецького міжнародного кінофестивалю, який проходив з 15 по 19 вересня в курортному центрі Прикарпаття, гостей привезли в Тустань - заповідник, де на височенних скелях стояла неприступна давньоруська фортеця.  З'ясувалося, що про цю перлину гір мало хто знав. Подолавши з величезними труднощами підйом на верхній дитинець, кіномитці одразу почали фантазувати, як тут можна  було б знімати новий сезон "Гри престолів", кидаючи щосерії головного  персонажа зі скелі. 

Утім, саме рекламі наших краєвидів та чудових місцин для локацій міжнародного кіно й була присвячена робота VІ Трускавецького фестивалю "Корона Карпат". Організатори розмірковували над тим, як створити регіональні фільмкомісії для привернення в Україну міжнародних інвестицій у кіно. До воркшопу "Створення та розвиток фільмкомісій в Україні" також приєдналося Держкіно України на чолі з Пилипом Іллєнком. Тож, цілком ймовірно, що фантазії кіномитців про зйомки в Тустані були цілком реалістичні. Головне, щоб запрацювали регіональні фільмкомісії. 

Фільмкомісії - це неприбуткові організації, утворені для просування країни або певного регіону, як кіновиробничої бази. Вони надають різноманітні послуги для заохочення кінематографістів, аби ті використовували місцеві локації та послуги. Отже, створення в Україні фільмкомісій закордонного зразка має стати одним із найперспективніших напрямів розвитку регіонів в галузі культури, туризму й, відповідно,  економіки. Так, наприклад, зйомки вищезгаданого американського серіалу "Гра престолів" суттєво вплинули на економіку багатьох регіонів Європи. Місцеві локації в Іспанії, Чорногорії, Хорватії не лише збагатили їх фінансово, а й стали туристичними об'єктами, куди шанувальники картини поспішають подивитися, де знімалася чергова серія. Цей приклад і заохотив українських кінематографістів до запозичення позитивного досвіду. На воркшопі в Трускавці виступили запрошені кіномитці з Італії, Грузії та Великобританії. 

Фронтменом став директор Генуезько-Лігурійської фільмкомісії Андреа Рокко, який детально розповів про діяльність його організації. Фільмкомісія Генуї працює за популярною європейською моделлю, де під патронат береться весь регіон на чолі з мегаполісом. Це дає змогу використовувати різні локації на всій території. Безпосередньо фільмом його компанія займається мінімально, бо основне завдання - це популяризація певного регіону для інвесторів. Андреа Рокко розповів, що перші такі фільмкомісії у Європі з'явилися чверть століття тому.  Генуезька організація працює вже 17 років і входить до об'єднання європейських комісій, що налічує 27 країн. Загалом же у світі працює близько 180 фільмкомісій. Лектор наполягав, що такі структури повинні бути незалежними від влади, режисерів чи підприємців. Найчастіше це незалежні фонди, які працюють на благо регіону. Цікавими були доповіді й інших лекторів, однак вони більше ділилися технічними деталями власного досвіду роботи фільмкомісій. 

Така форма, як фільмкомісія, в Україні буде передбачена законодавчо, зазначив голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко.  Проте українське законодавство ще потрібно адаптувати до існування цієї структури. "Ми почали серйозну конструктивну роботу по створенню фільмкомісій в Україні. Але для того, щоб вони створювалися і були ефективними інструментами для кожного регіону і країни в цілому, необхідно спочатку вивчити досвід  країн, де це було успішно реалізовано. Тому ми запросили експертів світового рівня, які детально розповіли керівникам місцевих органів самоврядування, що конкретно їм потрібно робити, аби користуватися цим потужним інструментом. На нас чекає дуже багато змін та викликів у цих питаннях". Пилип Іллєнко також високо оцінив карпатський регіон як місце кінолокацій. І зауважив, що саме цей регіон має найбільший потенціал для притягнення сюди міжнародних кіновиробників. 

Як наочний приклад роботи Трускавецької фільмкомісії, в кінотеатрі "Злата" було показано робочий варіант стрічки "Осінні спогади", домовленість про зйомки якої була досягнута на минулому кінофестивалі "Корона Карпат". Цю картину про українське село на Прикарпатті зняв іранський режисер Алі Фахр Мусаві за підтримки чеського продюсера Віктора Вільгельма.

Картина розповідає про те, як доброволець АТО, молодий музикант Анатолій (актор Дмитро Лінартович) після поранення приїздить в Західну Україну. Там він знаходить нових друзів і закохується в іракську дівчину-біженку (актриса Назанін Ахмадишахпоурабаді). "Осіні спогади" - це ко-продукція України з Іраном та Чехією. Однак для нас це кіно цікаве насамперед тим, що  його зйомки відбулися у селі Доброгостів поряд із Трускавцем. Фільмкомісія на чолі з директором Трускавецького кінофестивалю Олегом Карпиним возила кінематографістів околицями регіону, поки вони не вподобали рівнинну місцину.

Всі події картини відбуваються в реальних хатах місцевих жителів. В масових сценах та епізодах селяни навіть грали самі себе. Тож на показ прийшли чи не усім селом. В залі не було жодного вільного місця, навіть стоячого. Гучними оплесками глядачі зустрічали виконавців головних ролей - Дмитра Лінартовича, Тетяну Юрікову, Назара Регуша. Згадували, як відбувалися зйомки і дякували фільмкомісії, яка вибрала саме їхнє село, як локацію для картини. Продюсер Віктор Вільгельм зізнався, що їм усім дуже сподобалося знімати фільм саме в цьому регіоні, і вони планують створювати нові проекти. 

Показали на фестивалі й тріумфатора цьогорічного Одеського кінофестивалю - картину Тараса Ткаченка "Гніздо горлиці", яка теж знімалася в Карпатах. Це щемлива історія про сучасне виживання родин в закарпатських селах. Місцева жінка Дарина (актриса Римма Зюбіна) змушена була поїхати до Італії, щоб прогодувати сім'ю в Україні. Роль її чоловіка зіграв Віталій Лінецький. Це остання робота знаного артиста з Київського театру на Лівому березі. Втім, його смерть не позначилася на картині. Всі сцени, які встигли відзняти, увійшли до фільму, лише дублювання режисер був змушений доручити іншому виконавцеві. Герой Лінецького - слабкодухий мужчина, який не лише погоджується жити на заробітки дружини, а й заохочує її їхати на чужину, бо має плани побудувати нову хату. І хоча він підозрює кохану в зраді з італійським господарем, але для нього це менше зло, ніж відсутність у родині грошей. Його друг, якого грає Микола Боклан, теж внутрішньо давно змирився з тим, що дружина Галя в Італії йому не вірна, бо та надсилає перекази у євро. Ця сумна та викривальна картина буття українців налаштовує на філософські роздуми - чому всі проблеми мають вирішувати наші жінки, і чому чоловіки не здатні бути опорою своїх родин? Чи має право держава спонукати  своїх громадян ставати гастарбайтерами через безробіття на Батьківщині?  

Чимало епізодів фільму було знято в Генуї. Тож продюсер фільму "Гніздо горлиці" Андрій Суярко на воркшопі розповів про досвід співпраці з італійськими фільмкомісіями, де нашим кіномитцям надавалися послуги по виробництву картини - від побутових до творчих. 

Показали на фестивалі в Трусавці й фільм "Гетьман" режисера Валерія Ямбурського за однойменним романом Віктора Веретенникова. В український прокат стрічка вийшла ще 29 жовтня 2015 року. Це історія про трагічну любов гетьмана Богдана Хмельницького до молодої польки Гелени Чаплинської. Дія фільму розгортається в середині 17 століття - під час повстання українського козацтва проти польської шляхти. Зйомки відбувалися у замках та історичних локаціях  Львівщини й Київщини. зокрема в Олеському замку, Свіржі, Золочівському замку та Києво-Печерській лаврі. А для епізодів, що мали фільмуватися в Криму, через анексію півострова довелося створювати спеціальні декорації у студії. Картина наглядно засвідчила, що чимало місць в Україні є готовими декораціями для створення історичних картин. І це має надихати кінематографістів на зйомки бюджетних картин, які розповідали б правдиву історію нашої держави. Адже на створенні історичного антуражу вже можна зекономити.  

По закінченні фільму глядачі довго аплодували творцям "Гетьмана", а потім ще довго не відпускали, ставлячи свої запитання. Режисер Валерій Ямбурський розповів, що на їхню картину не було використано жодної державної копійки. Це був повністю комерційний проект, який зазнав успіху. Втім, Держкіно присвоїло стрічці статус національного фільму України, що дало певні податкові пільги. І цей досвід створення фільмів варто було б закріпити для інших кіно виробників. 

Цікаво, що спочатку автори змонтували  чотирьохсерійну версію "Гетьмана", яка була розрахована для показу на телебаченні. Однак прокатники одразу зацікавилися фільмом, тож замовили двогодинну картину для широкого екрану. Виконавець головної ролі Богдана Хмельницького актор Костянтин Лінартович розповів, що йому не довелося вживатися в роль, бо він одразу відчув спорідненість с гетьманом. "Я багато читав про Хмельницького, надихався романом Ліни Костенко "Берестечко". Відзначив, що моя громадянська позиція схожа на ту, що мав  гетьман. Я ненавиджу пиху й зраду, ціную порядність".

Актор знімався разом зі своїм сином Дмитром Лінартовичем, однак це не позначилося на їхній роботі. "Зніматися з сином Дмитром мені було нескладно, бо на знімальному майданчику не існує родичів. Вимоги до всіх рівні. Під час створення ролі відбувається напружена внутрішня боротьба, аби показати правду на екрані. Через це мені був рідніший той син Тимош, який в картині, ніж власний. А діти нашого режисера, які грали в картині моїх чад, досі звертаються до мене "тато".  

Всього на фестивалі було презентовано десять фільмів і три мультфільми. Примітно, що зал кінотеатру "Злата" на три сотні місць був завжди заповнений. І це кардинально відрізняло нинішній фестиваль від попередніх. Арт-директор фестивалю режисер Борис Савченко зазначив, що дуже ретельно працював над програмою кінофесту. Жодного випадкового фільму показано не було. "Ми не хотіли, щоб фестиваль залишався незмінним. Прагнули, щоб кінофорум розвивався й жив далі. Тому й звернулися до створення  фільмкомісій. Розуміємо, що одразу на місцях палкого сприяння кіномитцям не буде. Але люди повинні звикати до думки, що кіно не має жити виключно з щедрот держбюджету, а знаходити фінансування на місцях. І це окупиться регіонам сторицею". 

Джерело: http://www.ukrinform.ua/rubric-culture/2088098-koli-v-ukraini-znimatimut-gru-prestoliv.html

 

Олег Карпин, гендиректор Трускавецького кінофестивалю «Корона Карпат»

 

 Олег Карпин, гендиректор Трускавецького кінофестивалю «Корона Карпат»

Олег Карпин вшосте проводить у Трускавці  кінофестиваль «Корона Карпат». Тут побували з прем’єрами фільмів найяскравіші зірки вітчизняного кіно, й чимало іноземних кінодіячів познайомилися з Прикарпаттям. Круглі столи, присвячені долі українського кіно, логічно вилилися в ідею створення фільмкомісії «Прикарпаття», яка стала своєрідною формою участі громадськості у виробництві фільмів. Про те, чим займаються фільмкомісії, і як місцеві громади можуть платити за виробництво фільмів та заробляти на них, про особливості нинішнього фестивалю розповів Укрінформу генеральний директор «Корони Карпат» Олег Карпин.

– Олегу Романовичу, кінофестиваль «Корона Карпат» у 2009 році починався як огляд документальних і телевізійних стрічок. А нині ви вже займаєтеся створенням фільмкомісій. Чим викликаний такий зигзаг?

– Це було логічним розвитком кінофестивалю. Спочатку ми нічого подібного до фільмкомісій не планували. Однак на кожному кінофестивалі я запрошував кінематографістів знімати у наших краях кіно. Це було наче девізом: «Приїздіть до нас!»

Але нічого не відбувалося аж до п’ятого кінофесту, на якому ми зробили круглі столи для обговорення  законодавства в галузі кіно. Багато тез увійшли в законопроект, поданий до  Верховної  Ради. Тоді ж я ініціював, щоб Держкіно підписало з Трускавцем партнерську угоду, як із містом. Але мерія не дуже розуміла, навіщо то треба, і голова Держкіно Пилип Іллєнко не зміг приїхати.

Втім, прес-аташе департаменту кіно Ярослав Підгора-Гвяздовський порадив: потрібно робити фільмкомісію. Тоді я почав потроху вивчати цю тему, телефонував кіномитцям із запитаннями: які локації їм потрібні. Писав у різні компанії, продакшн. Відгукнувся продюсер Андрій Суярко. Він сказав, що саме знімає фільм «Гніздо горлиці», і йому допомагає італійська фільмкомісія. То чи не можна привезти їх у Трускавець, щоб ми послухали, як це працює в Європі. І це наштовхнуло на думку зробити свою фільмкомісію, як громадську організацію, що має тісні зв’язки з державними органами і допомагає знімати кіно.

Наприклад, приїздить іноземець у наш край, і йому потрібна людина, яка знає  інфраструктуру, людей бізнесу, має всю інформацію про регіон. За кордоном фільмкомісії навіть володіють фондами, які повертають кошти в кіно, якщо були великі фінансові вливання в регіон під час зйомок. Або ж посилено позитивний імідж. Ми пройшли довгий шлях, і голова Держкіно Пилип Іллєнко запропонував зробити у нас на фестивалі  воркшоп «Створення та розвиток фільмкомісій в Україні». Продакш-компанії це фінансово підтримали, тож ми влаштували лекторій і запросили на нього іноземних спеціалістів. І вже можу сказати: мерія міста підтвердила - Трускавець буде повертати кошти за зйомки фільмів, де позитивно представлений наш регіон. Тобто, в кадрі має бути бювет чи джерело, чи просто знакові місці, по яких одразу вгадується, що це наш курорт.

– Хіба місту це так вигідно?

– Звісно, адже приїде кіногрупа. Всі вони житимуть у готелі, користуватимуться усіма послугами, замовлятимуть транспорт, склади, шукатимуть людей для масовок. Тобто, ми, надаючи кошти, інвестуватимемо їх у своє місто. Тепер це положення для міста потрібно правильно юридично скласти, бо у законодавстві таких статей немає. Фінансових кодів для такої діяльності теж немає. Не розроблений бухгалтерський інструмент. Отже, ми будемо над цим працювати. І якщо здобудемо позитивний досвід, то поширимо його по всій Україні. Також маємо підстави сподіватися, що наш воркшоп дасть стимул для створення подібних громадських організацій.

– Ви слухали всі лекції на воркшопі. Що такого вже сенсаційного почули від іноземців, чого самі не знали?

– Мені цікаво було послухати про цей досвід, хоча я чекав, що в Європі традиції фільмкомісій набагато старіші. Але мені було важливо почути історію створення Генуезької організації. Вони теж не мали ні статків, ні режисерів, ні сценаристів: лише ентузіазм і вивчення чужого досвіду. І ця розмова додала мені впевненості, що не боги горшки ліплять. Я не один такий, котрий почав цю справу з нуля. Цей воркшоп підказав мені сайти, на яких є необхідна інформація, навчив, як обмінюватися досвідом, вирішувати проблеми. Це величезна індустрія, про яку ми в Україні не знаємо.

– Мабуть, саме на п’ятому фестивалі ви домовилися про те, що зйомки фільму «Осінні спогади» будуть відбуватися біля Трускавця.

– Так, продюсер із Чехії Віктор Вільгельм був у нас минулого разу. В Чехії він знайшов іранського продюсера Аміра Сеїд Задеха і переконав його, що в Україні буде цікаво й вигідно знімати кіно. Потім приїхав режисер Алі Фахр Мусаві, і все тут закрутилося. Бачите, я всім казав, щоб приїздили тут знімати кіно, але Віктор перший, хто вхопився за цю пропозицію.

– Як ваша фільмкомісія сприяла знімальній групі?

– Це був важкий період, бо саме тривала підготовка до місцевих виборів. Я теж балотувався в міськраду, чиновники були зайняті, тож не до кіно. Однак ми цю ситуацію зуміли використати собі на користь. Коли я звернувся до районного керівництва, то мені спочатку відмовили. Мовляв, не на часі. Але я запевнив, що це допоможе здобути прихильність електорату. Адже в село приїде кіно, всі побачать, яку чудову справу робить районне керівництво. І спрацювало! (сміється)

Джерело: http://www.ukrinform.ua/rubric-culture/2088907-oleg-karpin-gendirektor-truskaveckogo-kinofestivalu-korona-karpat.html

 

ОСІННЯ РАПСОДІЯ ТРУСКАВЕЦЬКОГО КІНОФЕСТИВАЛЮ

 

ОСІННЯ РАПСОДІЯ ТРУСКАВЕЦЬКОГО КІНОФЕСТИВАЛЮ

Під сумні акорди осіннього проливного дощу завершувався 6-й Міжнародний Трускавецький кінофестиваль «Корона Карпат». Роз’їжджатись не хотілося нікому. Та тепла атмосфера, що панувала на кінофорумі, була створена завдяки зусиллям генерального директора кінофестивалю Олега Карпина, інших співучасників та друзів. Дякуємо за тепле ставлення.

 

 

Протягом трьох днів курортний Трускавець жив у світі кіно. Демонструвались чудові фільми українського та іноземного виробництва, а також відбувся воркшоп на тему «Створення та розвиток фільмкомісій в Україні». Протягом двох днів у конференц-залі «Mirotel» експерти Андреа Рокко (Італія), Мік Ретман (Великобританія), Давід Вашадзе (Грузія) та інші знайомили присутніх із поняттям фільмкомісії. Зокрема Андреа Рокко на власному італійському прикладі розповів про значення фільмкомісій та їхні ролі для активного розвитку туристичної сфери і популяризації регіонів, де відбувалися зйомки фільмів чи окремих сцен-епізодів. Усі учасники виступів одноголосно наголошували на створенні фільмкомісій в різних куточках України, яка є малопізнаною, мальовничою, етнографічно-народною, історичною і тому особливо привабливою. Варто віднайти і показати місцеві локації, запропонувати їх для зйомок кінематографістам за кордоном, а інвестори знайдуться. Й особливо важливо, щоб фільмкомісії були незалежними від влади, чиновників, режисерів, підприємців.

За визначенням, фільмкомісії – це неприбуткові організації, створені для просування країни або певного регіону як міжнародної і національної кіновиробничої бази. Фільмкомісії надають різноманітні послуги для заохочення кінематографістів використовувати місцеві локації, послуги, потужності та персонал. Створення в Україні фільмкомісій на закордонний зразок – один із найперспективніших напрямів розвитку регіонів у питаннях культури, туризму, а відповідно, й економіки. Загалом же, у світі працює близько 180 фільмкомісій, у Європі – 27.

 

Директор департаменту туризму і курортів Іван Ліптуга теж зауважив, що кіно та туризм тісно пов’язані. Проте відсутність маркетингових фахівців у цій галузі й неадаптованість нашого законодавства до всіх нагальних потреб кінематографа тягне нашу країну на останні місця у світовій кіноіндустрії. Участь у кінофестивальному воркшопі взяли представники п’ятнадцяти областей України (від працівників сфери культури до міських голів), а також представники МЗС, Міністерства фінансів, Міністерства економіки, Міністерства культури. Тож є сподівання на доладний підхід до справи. А в кінотеатрі «Злата» і «Народному домі» відбулися покази фільмів українського виробництва.

Фільм «Гніздо горлиці» (українсько-італійський, драма) відтворює життєві проблеми та сімейні стосунки української жінки Дарини, що поїхала до Італії на заробітки. Гроші є, але руйнується сім’я і все інше…

«Осінні спогади» – це перша міжнародна співпраця кінематографістів України - Ірану - Чехії, створена на запрошення та за підтримки Трускавецького міжнародного кінофестивалю «Корона Карпат» і Фільм-комісії «Прикарпаття». Зйомки відбувались у Трускавці та в селах Дрогобицького району, зокрема, в селі Доброгостові. Це історія-трикутник кохання українського юнака-воїна, іранської біженки та місцевого скульптора. 6 жовтня драма «Осінні спогади» виходить на екрани кінотеатрів.

«Гетьман» - український історико-драматичний фільм, що розповідає про трагічну любов гетьмана Богдана Хмельницького до молодої польки Гелени Чаплинської.

«Серце мами Гонгадзе». В основі фільму – автобіографічна оповідь самої пані Лесі. Доля пані Лесі розкривається на фоні історичних подій. Фільм знімався в Україні, Грузії, Франції та Естонії. Автор фільму – В'ячеслав Бігун, уродженець Тячева.

Наймолодшим глядачам Віктор Андрієнко приготував анімаційний фільм «Микита Кожум’яка», який презентувався школярам Трускавця та вихованцям спеціалізованої школи для дітей з порушенням опорно-рухового апарату м. Борислав.

Кінофестиваль «Корона Карпат» – це маленьке, коротке свято у курортному Трускавці. Творчі зустрічі, «круглі столи» з акторами та режисерами на кінофестивалі завжди доповнюють переглянуті фільми особливим розумінням і ставленням. Тож за теплими днями і зливами Трускавецького кінофестивалю ще будемо довго сумувати. Нехай усім щастить у житті й творчо мріється.

Джерело: http://novosti-turbiznesa.info/article/osinnya_rapsodiya_truskavetskogo_kinofestivalyu.html

 

Без червоної доріжки…

 

Без червоної доріжки…

Організатори Міжнародного кінофестивалю «Корона Карпат» змінили формат і закликали знімати кіно у Трускавці та його околицях.

Щороку з настанням осені курортна столиця України Трускавець  перетворюється на маленький Голлівуд, куди з’їжджаються кінематографісти не лише з України, а й з-за кордону.  Міжнародний кінофестиваль «Корона Карпат», який збирає кіноманів з 2009 року, – явище знакове. Цього року Трускавецький кінофестиваль вперше пройшов у нестандартному форматі і зовсім не був схожий на п’ять попередніх. Не було традиційної червоної доріжки, не йшли кінозірки по ній під оплески  глядачів до кінотеатру “Злата”.

Цьогорічне свято кіно його генеральний директор Олег Карпин вирішив провести без помпезності, по-діловому. Кінематографісти вчилися від директорів фільм-комісій з Італії, Великої Британії, Грузії та України, як створювати знімальні майданчики у конкретних регіонах і розвивати кіноіндустрію в Україні.

— Змінювати формат кінофестивалю ми почали ще торік,  —  розповів журналісту “ВЗ” Олег Карпин. — Цього року відмовилися від помпезності, а робили акцент на конференціях. Я робив усе для того, щоб підписати договір між містом і Держкіно про взаємну співпрацю. Відмовилися і від класичної форми проведення фестивалю з членами журі та врученням призів на користь конференцій з обговоренням фільмів. Від того буде більший результат. На таких форумах я завжди закликаю знімати фільми у Трускавці і його околицях не лише українських кіновиробників, а й зарубіжних. З цією метою і створюються такі фільм-комісії (громадські організації, які допомагають знімати кіно у цьому регіоні. — Г. Я.). Першим кроком став телефонний дзвінок від Андрія Суярка, який у той час знімав фільм “Гніздо Горлиці” в Італії, і який запропонував приїхати до Трускавця та розповісти, як вони знімали картину. Ще одним важливим кроком стала пропозиція голови Держкіно Пилипа Іллєнка організувати фільм-комісію, оскільки є кілька продакшнів, які зацікавлені у такій співпраці. Зарубіжні фільм-комісії обіцяли проспонсорувати участь лекторів у кінофестивалі.

Актор і режисер Віктор Андрієнко у рамках VI Трускавецького кінофестивалю презентував дітям нову анімаційну повнометражну українську стрічку «Микита Кожум’яка». Артист зі своєю командою — часті гості у Бориславському спеціалізованому інтернаті. Однак цього  разу дітей з вадами опорно-рухового апарату на зустріч з улюбленим актором організатори привезли до Трускавця. Діти добре пам’ятали, як два роки тому до них в інтернат приїжджала творча група фільму “Іван Сила” і показала їм цю історично-пригодницьку стрічку. Тепер діти мали можливість знову зустрітися з Віктором Андрієнком і подивитися його новий мультик. Діти подивилися 15-хвилинну скорочену версію (фільм виходить у прокат з 13 жовт­ня, тому не можна показувати пов­ну версію. — Г. Я.). Артист розповідав про те, як робиться сучасна анімація. Та  найбільшою радістю була автограф-сесія, проведена просто неба з “зафундованим” морозивом від організаторів. Тепер з нетерпінням будуть чекати того дня, коли організатори і волонтери привезуть їх знову до Трускавця на повний перегляд мультика.

— Хочу, щоб ці діти не почувалися знедоленими, — сказав Віктор Миколайович журналісту “ВЗ”. — Тому роблю все, що в моїх силах. Ці діти мають дивитися хороше кіно, сучасну анімацію в найкращому форматі — щоб були і звук, і колір, і комфортний зал. Піклуватися про таких діточок — наш обов’язок.

Свято чекало і на жителів села Доброгостів, що поблизу Трускавця. Минулого року восени село перетворилося на знімальний майданчик ірано-чесько-українського фільму “Осінні спогади” (у кінотеатрах прем’єра з 6 жовтня. - Г. Я.). На сцену разом із чеським продюсером Віктором Вільгельмом і українськими акторами Тетяною Юріковою та Дмитром Лінартовичем вийшли і доброгостівці, які не лише віддали свої домівки і обійстя для зйомок, а й самі стали акторами.

— За роки свого існування цей непересічний кінофорум набув особливої ваги у культурному житті України та став візитівкою Західної України, — сказав журналісту “ВЗ”  голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко. — “Корона Карпат” — це не лише конкурс фільмів, а майданчик для культурного діалогу між митцями, професіоналами та глядачами, який ведеться мовою кіно. Ця взаємодія є особливо актуальною для України сьогодні, у час відродження національного кінематографа. Однак кінофестиваль — це насамперед кіноперегляди.  На кінофестивалі було показано цікаві українські і зарубіжні стрічки. А це означає, що глядачі мали змогу відкрити для себе  талановитих акторів і режисерів.

Джерело: Високий замок online — http://wz.lviv.ua/life/183172-bez-chervonoi-dorizhky

 

У Трускавці відшумів кінофестиваль “Корона Карпат”

 

У Трускавці відшумів кінофестиваль “Корона Карпат”

У Трускавці завершився VI Міжнародний Фестиваль “Корона Карпат”, який впродовж трьох днів тішив трускавчан та гостей міста новинками зі світу кінематографу. В рамках заходу в місті-курорті транслювались кіноновинки українського та закордонного виробництва та проводились робочі конференції-обговорення щодо створення в країні фільм-комісій.

 

 

“Осінні спогади”, “Микита Кожум’яка”, “Історія однієї каблучки”, “Майдан. Викриття”, “Серце мами Гонгадзе”, “Воїни духу” – далеко неповний перелік кінокартин українського виробництва, які були представлені до перегляду в рамках фестивалю. Також відбулась творча зустріч з Дмитром Лінартовичем, на якій він презентував новий музичний альбом.

Кінофестиваль “Корона Карпат” розпочався з workshop – робочої конференції з питань створення та розвитку в країні фільм-комісій. Захід був організований за підтримки Державного агентства України з питань кіно, Трускавецького міжнародного кінофестивалю «Корона Карпат» та Об’єднання кіновиробників України. Протягом двох днів запрошені міжнародні експерти знайомили присутніх з поняттям фільмкомісії, пояснювали, яка їх роль у просуванні країни чи регіону, в якому вона працює. Також присутні мали змогу дізнатись про перспективи створення такої комісії в нашому регіоні та можливості залучення фінансів для її розвитку на регіональному чи державному рівнях.

 

Як зазначалось закордонними експертами, кінематограф – один з найперспективніших напрямів розвитку регіону в питаннях культури, туризму, а відповідно, і економіки. Гості з інших країн розповідали присутнім про розвиток кінематографу в їхніх країнах, про труднощі та успіхи, які вдалось досягти та про можливості залучення інвестицій в сферу кінематографу.

В рамках кінофестивалю “Корона Карпат”, в народному домі Трускавця та кінотеатрі “Злата” відбулися покази сучасних фільмів українського виробництва, також трускавчани та гості міста мали змогу переглянути новинки аргентинського кіно.

Серед найочікуваніших – були прем’єри українських кінофільмів: “Осінні спогади”, епізоди якого були зняті в курортному Трускавці, “Історія однієї каблучки” від Галицької кіношколи про проблеми сімей, в яких батьки вимушено покидають дітей на певний час, вирушаючи на заробітки за кордон. Також у Трускавці презентували кінокартину “Серце мами Гонгадзе” – автобіографічну сповідь матері вбитого журналіста Гергія Гонгадзе, зняту на фоні історичних подій, що відбувались у країні, від режисера В’ячеслава Бігуна.

 

На презентації мультфільму Віктора Андрієнка “Микита Кожум’яка” зокрема побували діти з Бориславської школи-інтернату з вадами опорно-рухового апарату. Вихованці школи окрім задовололення від перегляду фільму, також отримали фото- та автографсесії. А по закінченні фестивалю його організатори, директор Кінофестивалю “Корона Карпат” Олег Карпин, спільно з гостем заходу, актором Дмитром Лінартовичем та міським головою Трускавця Андрієм Кульчинським навідались до дітей у Бориславський будинок-інтернат.

 

Також на фестивалі відбувались покази фільмів “Воїни духу” Анни Мартиненко та Тетяни Кулаковськоі про захистників Донецького аеропорту та фільм-розслідування (Сергія Розори ) про причини і цілі Майдану, про трагічні події, які тоді відбулись в Києві та роль у них Кремля – “Майдан. Викриття.”

Більшість фільмів, презентованих у місті-курорті пройшли на “ура”, збираючи повні зали глядачів. Всі покази були безкоштовними та мали благодійний характер. Тож, по завершенні фестивалю, масштаби якого з кожним разом зростають, можна з упевненістю заявляти про те, що перші кроки на шляху до становлення кінематографу в країні є доволі успішними. Організаторам вдалось “перевести кінокартини із невідомих українських у добре відомі” та привернути увагу загалу до необхідності розвитку кіноіндустрії на загальнодержавному та регіональному рівнях.

Ніна ФЕДЬКО

Джерело: http://truskavets-online.com.ua/?p=3610

 

Однією з найрезонансніших новинок кінофоруму у Трускавці стала українська стрічка “Гніздо горлиці”

 

Однією з найрезонансніших новинок кінофоруму у Трускавці стала українська стрічка “Гніздо горлиці”

VI Міжнародний кінофестиваль “Корона Карпат”, який відбувся 15 – 19 вересня у Трускавці, цьогоріч був наповнений прем’єрами та продемонстрував, що українське кіно — не просто існує, а й може зацікавити глядача.

 

Фільм Тараса Ткаченка “Гніздо горлиці” — одна з найрезонансніших новинок на екранах, яку змогли побачити учасники кінофоруму та гості Трускавця.

“Гніздо горлиці” знімали за сценарієм, який переміг у “Коронації слова” у 2012 році. Зйомки фільму відбувалися в Україні та в Італії, де ними опікувалась Генуезько-Лігурійська фільмкомісія. Після гучної прем’єри цього року стрічка здобула нагороду як “Найкращий український повнометражний фільм” на Одеському кінофестивалі. А також була номінована там на Гран-прі.

“Гніздо горлиці” — це історія, яка захоплює перш за все своєю відвертістю, щирістю і світом без прикрас чи фальші, яких багато і у вітчизняних стрічках про давнину, і у висвітленні революційних подій. Цей фільм звертає увагу глядача на проблеми, які завжди поруч. Настільки поруч, що вони, на жаль, стали для нас вже й не проблемами, а просто частиною життя. Головна героїня Дарина вирішує поїхати на заробітки до Італії через безгрошів’я і відсутність гарної роботи. Італійське життя нелегке, а такі бажані заробітки всі йдуть на будівлю дому, де можна буде згодом приймати туристів. Чоловік випиває і допікає заувагами про Італію, адже йому здається, що дружина не цінує його праці тут. Так само, як і їй здається, що вдома не розуміють її проблем. Донька вчиться в престижному виші, але для наївної дівчини з села життя великого міста теж не таке сонячне, як хотілося б. А тоді ще й італійський “синьйор” Дарини проявляє до неї надмірний інтерес…

Якби цю стрічку знімали десь у Голлівуді, то безперечно, українська “Попелюшка” знайшла б свого гарячого смаглявого принца, задобрила б його матір і забула про чоловіка-пияка вдома. Але, на щастя, цей фільм — український. Тут немає добрих і злих, натомість є справжні. Італійці, які зверхньо ставляться до заробітчан. Заробітчани, які вже не свої ні вдома, ні в далеких краях. Наївні дівчатка, які шукають принців, а знаходять нахабних столичних “мажорів”. Осиротілі чоловіки, які відчувають, як їхні сім’ї розсипаються, а самі вони вже не достатньо хороші для своїх “цивілізованих” дружин. І не винен ніхто. Чи навпаки — всі винні. Щастя хочуть, кращого життя, добробуту для дітей. І їдуть. І стараються. А потім виявляється, що дорога ця — в нікуди.

Проблема заробітчан та еміграції була розкрита ще у одній стрічці на кінофестивалі. Короткометражна «Історія однієї каблучки», зйомки якої проводили в Трускавці, теж розповіла про буденну трагедію однієї родини. Проте якщо «Гніздо горлиці» можна назвати відвертим та болючим зрізом сучасності, то «Історія…» – це радше передріздвяна казка, в котрій є лише присмак реального життя.

Джерело: http://gazeta.lviv.ua/2016/09/19/odniyeyu-z-najrezonansnishix-novinok-kinoforumu-u-truskavci-stala-ukrayinska-strichka-gnizdo-gorlici/

 

У Трускавці відбувся міжнародний кінофорум

 

У Трускавці відбувся міжнародний кінофорум

15-19 вересня Трускавець зібрав професіоналів кіноіндустрії на VI Міжнародний кінофорум “Корона Карпат”

Цьогоріч у програму увійшли не лише численні презентації та кінопокази українських фільмів, а лекції іноземних гостей. Вони приїхали до Трускавця поділитися своїм досвідом щодо роботи світової кіноіндустрії.

У другий день фестивалю, 16 вересня, директор Генуезько-Лігурійської фільмкомісії Андреа Рокко прочитав доповідь про діяльність його організації та схожих до неї у всьому світі. Він розповів про принципи роботи фільмкомісій та їхню необхідність для активного розвитку туристичної сфери. Італійський гість зазначив, що фільмкомісія Генуї працює за моделлю, яка дуже популярна у Європі. Вона об’єднує мегаполіс та регіон довкола, тому дає змогу використовувати різні локації під час зйомок на цій території. Андреа Рокко зазначив, що зазвичай зйомки проводять у великих центральних містах, але природа та сільська місцевість теж бувають необхідними.

Лектор розповів, що власне роботою над фільмом його компанія займається мінімально — приблизно на 10%. Їхнє основне завдання — це популяризація певного регіону та приваблення інвесторів. Андреа Рокко навів приклад з популярного серіалу “Гра Престолів”, зйомки якої проходили, зокрема, у Хорватії. За його словами, туристичний інтерес до регіонів, де відбувалося фільмування серіалу, зріс на 50%. “Якщо ми хочемо привабити туристів до місцевості, де знімали кіно — потрібна фільмкомісія”, — додав Андреа Рокко.

Італійський гість розповів, що перші схожі комісії виникли ще в 40-ві роки в США. А до Європи вони перебралися відносно нещодавно — 20-25 років тому. Генуезька організація працює вже 17 років і входить до об’єднання європейських комісій, до котрого належать ще 27 країн, не всіх з яких, до речі, є членами Євросоюзу. Загалом же у світі працює близько 180 фільмкомісій. Директор Генуезько-Лігурійської організації підкреслив, що такі структури мають надавати свою допомогу безкоштовно, якщо тільки не йдеться про підготовку тематичних майстер-класів чи заходів, які не стосуються процесу зйомок. Також лектор додав, що фільмкомісії повинні бути незалежними від влади, режисерів чи підприємців. Найчастіше це незалежні фонди, які працюють на благо регіону.

Андреа Рокко окреслив основні напрямки роботи фільмкомісій. Перш за все, це промоція. Другий важливий елемент їхньої роботи — поїздки для знімальних груп для знайомства з локаціями регіону. І третій напрямок — отримання дозволів від місцевої влади. Лектор розповів, що у їхній комісії працює зазвичай 3-4 осіб. За рік через організацію проходить близько 100 проектів. Проте, як зазначив італійський гість, тільки кілька з цих проектів — це повнометражні фільми. Інші — короткий метр, реклама, телепередачі та інше. Андреа Рокко розповів, що часом їхнє завдання — це лише здійснити один дзвінок, скажімо, до власників конкретної вілли і домовитись про зйомку там. А часом необхідно проводити масштабну роботу — перекривати вулиці, залучати поліцію — відповідно такі проекти вимагають набагато більше часу та зусиль.

Директор департаменту туризму і курортів Іван Ліптуга додав, що кіно необхідне для туризму. Проте в Україні наразі не вистачає маркетингу в цій сфері і ми займаємо останні місця у світовій кіноіндустрії. Голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко зазначив, що фільмкомісія в Україні буде передбачена законодавством, як і субсидії для тих, хто захоче проводити зйомки у нас. Проте українське законодавство ще потрібно адаптувати до існування такої структури.

В наступні дні форуму тематику кіновиробництва та його модернізації розглянули у своїх доповідях спеціалісти з Італії, Великобританії та Грузії.

Джерело: http://gazeta.lviv.ua/2016/09/19/u-truskavci-vidbuvsya-mizhnarodnij-kinoforum/

 

«Для туризму потрібне кіно, а для кіно потрібен туризм» – Іван Ліптуга, директор департаменту туризму і курортів

 

«Для туризму потрібне кіно, а для кіно потрібен туризм» – Іван Ліптуга, директор департаменту туризму і курортів

В рамках  VIТрускавецького Міжнародного фестивалю кінофільмів «Корона Карпат» відбувся воркшоп (майстер-клас) на тему «Створення та розвиток фільмкомісій в Україні».

Фільмкомісії – неприбуткові організації, створені для просування країни або певного регіону як міжнародної і національної кіновиробничої бази. Фільмкомісії надають різноманітні послуги для заохочення кінематографістів використовувати місцеві локації, послуги, потужності та персонал. Створення в Україні фільмкомісій закордонного зразка – один із найперспективніших напрямів розвитку регіонів у питаннях культури, туризму, а відповідно, і економіки.

Майстер-класи проводили:

Андреа Рокко, директор Генуезько-Лігурійської Фільмкомісії (Італія) -  «Основні засади Фільмкомісій. Їх роль у розвитку регіону»;

Алессандро Гропплеро, Голова Департаменту Міжнародних Відносин Регіонального Аудівізуального Фонду Фріулі-Венеція-Джулія -  «Фільмкомісії та Аудіовізуальні Фонди як інструмент для стратегічного планування та отримання максимальної користі з регіональних ресурсів»;

Фабіо Канепа та Андрій Суярко, ко-продюсери українсько-італійського фільму «Гніздо Горлиці» - «Вимоги до кіновиробництва в регіоні та роль менеджера, відповідального за пошук локацій для зйомок фільму»

Давид Вашадзе, Директор департаменту кіноекспорту і дистрибуції в Національному кіноцентрі Грузії. Голова Фільмкомісії Грузії  - «Досвід Грузії, щодо впливу міжнародного кіновиробничого процесу на розвиток регіону».

Участь у Трускавецькому воркшопі також взяли представники п’ятнадцяти областей України(від працівників сфери культури до міських голів), а також, представники МЗС, Міністерства фінансів, Міністерства економіки, Міністерства культури.

Перший спільний продукт Трускавецької Фільмкомісії та чеського кіно-продюсера Віктора Вільгельма, чесько-ірано-український фільм «Осінні спогади», відзняли минулого року на теренах Дрогобицького району(с.Доброгостів, с.Уличне, м.Трускавець) та з успіхом презентували на фестивалі. 

Джерело: http://www.tmr.gov.ua/press-center/news-offices/65-infpol/2869-dlia-turyzmu-potribne-kino-a-dlia-kino-potriben-turyzm-ivan-liptuha-dyrektor-departamentu-turyzmu-i-kurortiv

 

VI Трускавецький міжнародний кінофестиваль "Корона Карпат" у Львівській області

 

VI Трускавецький міжнародний кінофестиваль "Корона Карпат" у Львівській області

Продюсер Віктор Вільгельм, актор Дмитро Лінартович, актриса Тетяна Юрікова (зліва направо) під час прем'єри українського фільму "Осінні спогади" в рамках VI Трускавецького міжнародного кінофестивалю телевізійних фільмів "Корона Карпат", Трускавець, Львівська область, 16 вересня 2016 року. 

ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ. У Трускавці вшосте провели Трускавецький міжнародний кінофестиваль телевізійних фільмів "Корона Карпат". У рамках заходу відбулися показ сучасного українського та аргентинського кіно, творчі зустрічі з українськими акторами. Основою фестивалю став Filmcommission Workshop на тему: "Створення та розвиток фільмкомісій в Україні" за участі представників Асоціацій фільм комісій Італії та Грузії, на якому європейські кіновиробники поділилися досвідом з українськими діячами кіно. /ВХ/ 

Джерело: http://photo.ukrinform.ua/ukr/current/photo.php?id=788731

 

У Трускавці відкривається 6-й Кінофестиваль “Корона Карпат”

 

У Трускавці відкривається 6-й Кінофестиваль “Корона Карпат”. Впродож наступних трьох днів трускавчани та гості міста матимуть змогу переглянути сучасні фільми українського виробництва та дізнатись багато цікавого зі світу кінематографу.

 

На Фестиваль до Трускавця приїдуть колеги з Англії, Італії та Грузії. Країн, в яких вже сьогодні успішно працюють кінокомісії, де знімаються фільми з мільйонними бюджетами, де є підтримка кіноіндустрії на загальнодержавному рівні та постійні зовнішні інвестиції. Гості ділитимуться своїм досвідом, розповідатимуть про труднощі в роботі та про досягнутий успіх.

Очікується також візит відомих акторів, які презентуватимуть кінокартини, в яких вони зіграли головні ролі. Такими гостями стануть зокрема головні герої стрічки “Осінні спогади”, епізоди якої були відзняті у курортному Трускавці,- Дмитро Лінартович та Тетяна Юрікова. Віктор Андрієнко представить мультфільм «Микита Кожум’яка», а фільм «Гетьман» презентуватиме його головний герой – Костянтин Лінартович.

В рамках фестивалю у Народному домі транслюватимуться фільми про Трускавець. «Спацер по старому Трускавцю» презентуватиме Микола Іваник та Дмитро Сенишин. Дебютом на Фестивалі буде фільм режисера Олега Бачинського «Історія однієї каблучки». А Сергій Розора представить документальний фільм про трагічні події Революції Гідності «Майдан. Викриття», від режисера Олени Ножечкіної.

 

 

У програмі Кінофестивалю:

– Показ сучасного Українського кіно

– Аргентинське кіно (презентує Посольство Аргентинської республіки)

– Filmcommission Workshop: “Створення та розвиток фільмкомісій в Україні” за участі представників Асоціацій фільм комісій Італії та Грузії.

– Дитяча програма. Презентація фестивалю-академії кіно-театрального мистецтва «Золотий ключик».

– Програма «Світ очима місцевих кінематографістів»

– Творчі зустрічі з провідними акторами України

– Проведення щорічної творчої зустрічі в Спеціалізованій школі для дітей з порушенням опорно-рухового апарату м. Борислав;

 

 

 

Урочисте відкриття 6-го Кінофестивалю “Корона Карпат” відбудеться 16 вересня, 0 16.30 на центральній площі міста-курорту.

Всі покази фільмів будуть безкоштовними.

Ніна ФЕДЬКО

Джерело: http://truskavets-online.com.ua/?p=3587

 

Прес-реліз VI-го Трускавецького Міжнародного Кінофестивалю «Корона Карпат»

 

15-19 вересня 2016 року у Трускавці відбудеться VI-й Трускавецький міжнародний кінофестиваль «Корона Карпат».

Мета фестивалю:

• популяризація сучасного українського кіно; 

• створення в Україні комфортних умов для світової кіноіндустрії через розвиток та формування фільмкомісій по всій території країни;

• підтримка ініціатив з розвитку дитячого кіномистецтва;

• ознайомлення глядача з кращими досягненнями світової кіноіндустрії;

• підтримка ініціатив місцевих кінематографістів - аматорів. 

Програма фестивалю спрямована на популяризацію українського кіновиробництва в світі та інтеграцію України в загальноєвропейський кіно-простір,  а також для зміцнення та збагачення взаємин між митцями кіно та українським глядачем.

Ціль фестивалю є прагнення підняти професійний та культурний рівень кіно процесу, сприяти якісному виробництву кінопродукту на основі духовно-моральних та патріотичних цінностей.

Фестиваль має статус щорічного і міжнародного. Складовою перших п’яти фестивалів була конкурсна програма короткометражних фільмів та стрічок повного метра. 10 вересня 2010 р. у Трускавці відбулося відкриття «Алеї кінослави», на якій щороку закладаються бронзові пам’ятні плити, де викарбовано назви володарів Гран-Прі (назва фільму, та ім’я режисера) Трускавецько гоміжнародного кінофестивалю телевізійних фільмів «Корона Карпат».

Фестиваль зарекомендував себе, як потужний майданчик для культурного діалогу між митцями, професіоналами та глядачами, який ведеться мовою кіно. Ця взаємодія є особливо актуальною для України сьогодні, в час відродження національного кінематографу. В рамках цьогорічного фестивалю вперше буде проведено повноцінну професійну секцію Filmcommission Workshop, яка збере професіоналів з усієї країни та з-за кордону. Спікерами на даному кінофорумі будуть представники Асоціацій фільмкомісій Великобританії, Італії та Грузії, які прочитають лекції на  на тему "Створення та розвиток фільмкомісій в Україні".

Сьогодні Трускавець утверджується кіно мистецькою перлиною прикарпатського краю, запрошуючи глядача до перегляду кіно. Кіномани отримають можливість відвідати благодійні покази, побувати на круглих столах, стати учасниками творчих зустрічей з улюбленими акторами.

Програма кінофестивалю 2016 р.: 

• Показ сучасного Українського кіно;

• Аргентинське кіно (презентує Посольство Аргентинської республіки);

• Filmcommission Workshop: "Створення та розвиток фільмкомісій в Україні" за участі представників Асоціацій фільм комісій Італії та Грузії.

• Дитяча програма.

• Програма «Світ очима місцевих кінематографістів»

• Творчі зустрічі з провідними акторами України

• Проведення щорічної творчої зустрічі з вихованцями Спеціалізованої школи для дітей з порушенням опорно-рухового апарату м. Борислав;

• Покази всіх фільмів благодійні (вхід безкоштовний). В залах буде проводитиметься збір коштів на реабілітацію постраждалих в АТО.

Програма Filmcommission Workshop  "Створення та розвиток фільмкомісій в Україні":

• Доповідь №1. "Основні засади Фільмкомісій. Їх роль у розвитку регіону", доповідає Андреа Рокко, Директор Генуезько-Лігурійської Фільмкомісіїї (Італія) та Голова Правління Мережі Європейських Фільмкомісій

• Доповідь №2. "Фільмкомісії та Аудіовізуальні Фонди як інструмент для стратегічного планування та отримання максимальної користі з регіональних ресурсів", доповідає Алессандро Гропплеро, Голова Департаменту Міжнародних Відносин Регіонального Аудівізуального Фонду Фріулі-Венеція-Джулія 

• Доповідь №3. "Вимоги до кіновиробництва в регіоні та роль менеджера, відповідального за пошук локацій для зйомок фільму". Доповідає Мік Ретман (Великобританія), Міжнародний спеціаліст з пошуку локацій по всьому світу. Та Андрій Суярко, ко-продюсер українсько-італійського фільму "Гніздо Горлиці" (2016 р.)

• Доповідь №4. "Досвід країн-партнерів, щодо впливу міжнародного кіновиробничого процесу на розвиток регіону". Доповідає Давид Вашадзе (Грузія), Голова Грузинської фільмкоміссії, Голова департаменту дистрибуції Грузинського Фільм Фонду

Більше інформації на http://koronakarpat.com.ua

 

НА МІЖНАРОДНОМУ ФЕСТИВАЛІ ПОКАЖУТЬ ФІЛЬМ, В ЯКОМУ ЗІГРАВ ЛУЧАНИН

 

Міжнародний фестиваль телевізійних фільмів «Корона Карпат» відбудеться у Трускавці з 15-го по 19-те вересня. Програмним директором заходу став актор, режисер, народний артист України Борис Савченко.

У популярному курортному містечку на Львівщині організують безкоштовні кіноперегляди українських і аргентинських стрічок. В одному з художніх фільмів зіграв лучанин Максим Канюка. Стрічку за його участю «Гніздо горлиці» можна буде переглянути ексклюзивно ще до офіційної прем’єри.

До програми українських національних фільмів також увійшли «Гетьман» режисера Валерія Ямбурського, «Цвітіння кульбаби» режисера Олександра Ігнатуша, «Спацер по старому Трускавцю», «Історія однієї каблучки», а також анімаційний фільм «Микита Кожум’яка».

Трускавчани та гості курорту матимуть змогу переглянути і новий фільм «Осінні спогади», який 24 серпня спробували «на око» учасники й глядачі Рівненського міжнародного кінофестивалю «Місто мрії».

Ще один фільм, який зацікавить і сколихне аудиторію «Корони Карпат», – «Серце мами Гонгадзе» кінематографіста з досвідом втілення міжнародних творчих проектів, який родом із Тячева на Закарпатті, В’ячеслава Бігуна.

Аргентинські фільми «Дикі історії», «Бунт пернатих», «Ваколда», Vino Para Robar («Винні злочинці») для нашого глядача презентуватиме посольство Аргентинської Республіки.

Дитяча програма передбачає презентацію фестивалю-академії кіно-театрального мистецтва «Золотий ключик». Присутні також зможуть побачити «Світ очима місцевих кінематографістів». Відбудуться й творчі зустрічі з провідними акторами України.

Заплановано також проведення щорічної творчої зустрічі в Спеціалізованій школі для дітей з порушенням опорно-рухового апарату міста Борислав.

Організатори зазначають, що в рамках дійства буде збір коштів постраждалим під час неоголошеної війни на сході нашої країни військовослужбовцям.

 

Джерело: http://volyn.tabloyid.com/art/na-mizhnarodnomu-festyvali-pokazhut-film-v-yakomu-zigrav-luchanyn

 

Госкино научит, как правильно привлекать иностранных кинопродюсеров в Украину

 

Представьте: вы снимаете фильм. Или сериал. Зашли на сайт с локациями в Украине, и очень вам приглянулась, например, колония яблонь в Конотопе или Каменное село в Олевске. А к кому обращаться за содействием на местах, чтобы получить все разрешения, оформить все документы и вообще решить логистические вопросы?

В Европе для локального развития киноиндустрии создаются так называемые фильмкомиссии - неприбыльные общественные организации на местах, занимающиеся фасилитацией съемочного процесса в регионе, особенно при взаимодействии с местными властями. Часто они же и управляют местными Кинофондами, выступая сопродюсерами или соинвесторами фильмов, которые снимаются в регионе.

О том, нужны ли Украине фильмкомиссии и как организовать их в регионах, да еще и чтобы без коррупции, расскажет Госкино - на специальном воркшопе в рамках Трускавецкого международного кинофестиваля «Корона Карпат». Модерировать семинар будет Филипп Ильенко, а о фильмкомиссиях расскажут преимущественно итальянские продюсеры - так уж сложилось, что украинцы часто снимают вместе с Италией в последнее время

 

У Трускавці на Міжнародному кінофестивалі покажуть фільм про непрості долі українських заробітчан в Італії

 

У Трускавці на Міжнародному кінофестивалі покажуть фільм про непрості долі українських заробітчан в Італії

На 15-19 вересня цього року у Трускавці заплановано проведення Міжнародного фестивалю телевізійних фільмів «Корона Карпат». Про це інформує наше власне джерело з посиланням на організаторів фестивалю.

У програмі кінофестивалю передбачені показ сучасного українського та аргентинського кіно, майстер-клас на тему «Створення та розвиток фільм комісій в Україні» за участі представників Асоціацій фільм комісій Грузії та Італії, творчі зустрічі з провідними кіноакторами. Вже традиційним стає пункт «Світ очима місцевих кінематографістів», де свої вміння зможуть показати і таланти кінематографії з нашого регіону. Натомість новинкою стане презентація дитячого кінофестивалю «Золотий ключик».

Як каже директор кінофестивалю «Корона Карпат», депутат Трускавецької міської ради Олег Карпин, нещодавно він провів зустріч з головою Державного агентства України з питань кіно Пилипом Іллєнко, на якій з ним та представниками кіноіндустрії було узгоджено питання по Кінофоруму з питань розвитку кіно-комісій в Україні. Кінофорум пройде в рамках Кінофестивалю «Корона Карпат».

Окрім відомих кіноакторів у Міжнародному фестивалі телевізійних фільмів «Корона Карпат» участь візьмуть та доповіді виголосять директор Генуезько-Лігурійської Фільмкомісіїї (Італія) та Голова Правління Мережі Європейських Фільмкомісій Андреа Рокко, голова Департаменту Міжнародних Відносин Регіонального Аудівізуального Фонду Фріулі-Венеція-Джулія Алессандро Гропплеро, представники Національного Кінофонду Грузії, а також ко-продюсери українсько-італійського фільму “Гніздо Горлиці” (2016 р.) про непрості долі українських заробітчан в Італії Фабіо Канепа та Андрій Суярко. Фільм буде показано в рамках проведення кінофестивалю.

Джерело: http://protruskavets.org.ua/u-truskavtsi-na-mizhnarodnomu-kinofestyvali-pokazhut-film-pro-neprosti-doli-ukrajinskyh-zarobitchan-v-italiji/

 

Відбудеться воркшоп «Створення та розвиток фільмкомісій в Україні»

 

Відбудеться воркшоп «Створення та розвиток фільмкомісій в Україні»

Державне агентство України з питань кіно та об’єднання кіновиробників України спільно з Трускавецьким міжнародним кінофестивалем «Корона Карпат» проведуть воркшоп «Створення та розвиток фільмкомісій в Україні», який відбудеться 16-18 вересня цього року в м. Трускавець.

Фільмкомісії – неприбуткові організації, створені для просування країни або певного регіону як міжнародної і національної кіновиробничої бази. Фільмкомісії надають різноманітні послуги для заохочення кінематографістів використовувати місцеві локації, послуги, потужності та персонал. Створення в Україні фільмкомісій закордонного зразка – один із найперспективніших напрямів розвитку регіонів у питаннях культури, туризму, а відповідно, і економіки.

Планується, що участь у заході візьмуть кінопродюсери та представники місцевих органів влади, а спікерами воркшопу виступлять авторитетні міжнародні експерти.

У програмі воркшопу:

–          «Основні засади фільмкомісій. Їхня роль у розвитку регіону» – доповідач Андреа Рокко, директор Генуезько-Лігурійської Фільмкомісіїї (Італія) та голова Правління Мережі Європейських Фільмкомісій;

–«Фільмкомісії та Аудіовізуальні Фонди як інструмент для стратегічного планування та отримання максимальної користі з регіональних ресурсів» – доповідач Алессандро Гропплеро, Голова Департаменту Міжнародних Відносин Регіонального Аудіовізуального Фонду Фріулі-Венеція-Джулія;

–«Вимоги до кіновиробництва в регіоні та роль менеджера, відповідального за пошук локацій для зйомок фільму» – доповідачі Фабіо Канепа (Італія) таАндрій Суярко (Україна), копродюсери українсько-італійського фільму «Гніздо Горлиці» (2016 р.).

Модератором воркшопу буде ініціатор та один із організаторів заходу Голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко.

У рамках заходу відбуватимуться покази українських національних фільмів, створених у копродукції за участі фільмкомісій, дискусії, творчі зустрічі та ін.

Представники кіногалузі, зацікавлені взяти участь у воркшопі, можуть отримати акредитацію у організаторів Трускавецького міжнародного кінофестивалю «Корона Карпат».

 

Джерело: http://dergkino.gov.ua/ua/news/show/811/vidbudetsya_vorkshop_stvorennya_ta_rozvitok_filmkomisiy_v_ukrayini.html

 

У Трускавці на міжнародному кінофестивалі покажуть фільм про українських заробітчан в Італії

 

У Трускавці на міжнародному кінофестивалі покажуть фільм про українських заробітчан в Італії

На 15-19 вересня цього року у Трускавці заплановано проведення Міжнародного фестивалю телевізійних фільмів «Корона Карпат».

 

Про це повідомили організаторів фестивалю.

 

У програмі кінофестивалю передбачені покази сучасного українського та аргентинського кіно, майстер-клас на тему «Створення та розвиток фільм комісій в Україні» за участі представників Асоціацій фільм комісій Грузії та Італії, творчі зустрічі з провідними кіноакторами. Вже традиційним стає пункт «Світ очима місцевих кінематографістів», де свої вміння зможуть показати і таланти кінематографії з нашого регіону. Натомість, новинкою стане презентація дитячого кінофестивалю «Золотий ключик».

 

Як розповів директор кінофестивалю «Корона Карпат», депутат Трускавецької міської ради Олег Карпин, нещодавно він провів зустріч з головою Державного агентства України з питань кіно Пилипом Іллєнко, на якій з ним та представниками кіноіндустрії було узгоджено питання по Кінофоруму з питань розвитку кінокомісій в Україні. Кінофорум пройде в рамках Кінофестивалю «Корона Карпат».

 

Окрім відомих кіноакторів у Міжнародному фестивалі телевізійних фільмів «Корона Карпат» участь візьмуть та доповіді виголосять директор Генуезько-Лігурійської фільмкомісіїї (Італія) та голова правління Мережі Європейських фільмкомісій Андреа Рокко, голова департаменту міжнародних відносин регіонального аудівізуального Фонду Фріулі-Венеція Джулія Алессандро Гропплеро, представники Національного кінофонду Грузії, а також ко-продюсери українсько-італійського фільму «Гніздо Горлиці» (2016 р.) про непрості долі українських заробітчан в Італії Фабіо Канепа та Андрій Суярко. Фільм буде показано в рамках проведення кінофестивалю. Читайте більше тут:

 Джерело:http://zik.ua/news/2016/08/05/u_truskavtsi_na_mizhnarodnomu_kinofestyvali_pokazhut_film_pro_ukrainskyh_753772

 

 

 

В Трускавці відбудеться воркшоп зі створення фільмкомісій

 

В Трускавці відбудеться воркшоп зі створення фільмкомісій

 Державне агентство України з питань кіно та об’єднання кіновиробників України спільно з Трускавецьким міжнародним кінофестивалем «Корона Карпат» проведуть воркшоп «Створення та розвиток фільмкомісій в Україні», який відбудеться» 16-18 вересня цього року в місті Трускавець. Про це повідомили в агентстві.

Фільмкомісії – неприбуткові організації, створені для просування країни або певного регіону як міжнародної і національної кіновиробничої бази. Фільмкомісії надають різноманітні послуги для заохочення кінематографістів використовувати місцеві локації, послуги, потужності та персонал. Створення в Україні фільмкомісій закордонного зразка – один із найперспективніших напрямів розвитку регіонів у питаннях культури, туризму, а відповідно, і економіки.

Планується, що участь у заході візьмуть кінопродюсери та представники місцевих органів влади, а спікерами воркшопу виступлять авторитетні міжнародні експерти.

У програмі воркшопу:

«Основні засади фільмкомісій. Їхня роль у розвитку регіону» – доповідач Андреа Рокко, директор Генуезько-Лігурійської Фільмкомісіїї (Італія) та голова Правління Мережі Європейських Фільмкомісій;

«Фільмкомісії та Аудіовізуальні Фонди як інструмент для стратегічного планування та отримання максимальної користі з регіональних ресурсів» – доповідач Алессандро Гропплеро, Голова Департаменту Міжнародних Відносин Регіонального Аудіовізуального Фонду Фріулі-Венеція-Джулія;

«Вимоги до кіновиробництва в регіоні та роль менеджера, відповідального за пошук локацій для зйомок фільму» – доповідачі Фабіо Канепа (Італія) та Андрій Суярко (Україна), копродюсери українсько-італійського фільму «Гніздо Горлиці» (2016 р.).

Модератором воркшопу буде ініціатор та один із органзаторів заходу Голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко.

У рамках заходу відбуватимуться покази українських національних фільмів, створених у копродукції за участі фільмкомісій, дискусії, творчі зустрічі та ін.

 

Представники кіногалузі, зацікавлені взяти участь у воркшопі, можуть отримати акредитацію у організаторів Трускавецького міжнародного кінофестивалю «Корона Карпат».

 

Джерело: http://galinfo.com.ua/news/v_truskavtsi_vidbudetsya_vorkshop_zi_stvorennya_filmkomisiy_236076.html